Saturday, September 24, 2011

Další uvítací akce, nákupy a karaoke party


Na pátek byly připraveny další uvítací akce, tentokrát jsem se šla nejdřív podívat do sportovního centra. Nabízeli zde registrace do různých sportovních, ale i společenských spolků, od fotbalu, přes roztleskávačky nebo křesťanský spolek, až po focení v přírodě nebo žonglování. Registrace i účast v různých spolcích je zdarma.
Sportovní centrum nabízí taky celoroční registraci, kde za 20₤ (pro studenty ubytované na kolejích) můžete využívat bazén, posilovnu nebo další sportovní aktivity jako je aerobic, zumba, jóga, box a tak různě. Na každý den je rozpis různých aktivit, které se během týdne opakují, takže si můžete vybrat i podle svých časových možností.

Jedna z budov univerzity, před kterou
se konala malá módní přehlídka
Ze sportovního centra jsem zamířila na další uvítací akci „activities fair“, kde bylo opět plno stánků, kde se propagovaly různé aktivity a rozdávalo se plno letáčků a různých blbostí. Takže jsem si opět odnesla plnou tašku voucherů, slev, rozpisů na bus, pozvánek na party a taky pizzu zdarma. Ta byla nejlepší a taky nejvíc propagovaná, po celém campusu chodili týpci oblečení v krabicích od pizzy a rozdávali poukázky (1 + 1 pizza zdarma, nebo studentská pizza za 1₤, to se bude hodit J ) a zvali, teda spíš vyřvávali všude kolem „free pizza“.

Po obědě jsme se s Peťou vypravily do centra Manchesteru. Cesta busem od kolejí trvá chvilku (asi 5 minut) a busy jezdí skoro každých 10 minut. Jedna cesta vyjde na 1,2₤, i když nazpátek jsem platila 1,4₤, tak nevím :D Někomu se to zdá moc, někomu málo, ale myslím, že když se nejezdí každý den, tak se to dá. V centru jsem byla jen chvilku, ale už teď se mi tam líbí. Příště to musím víc prozkoumat a nafotit, včera to totiž moc nevyšlo, protože jsem potřebovala nakoupit hlavně zásoby jídla a ramínka do skříně. Tahat se taškou plnou jídla není moc sranda, ale dneska jedu na další nákupy, tak snad stihnu i nějaké fotky.

Večer jsme pak měli „house meeting“, kde jsme se domluvili na uklízení a společných penězích na potřebné věci.
Kolem 9 jsem se pak s dalšíma čtyřma spolubydlícíma vydala na karaoke party do univerzitního baru. Lidí tam bylo hodně a alkoholu taky, i když to nebyla moc levná záležitost. S holkama jsme si dávaly kopperberg, nějaké ovocné švédské pivo, půl litru za 3,8₤ není teda žádná sláva. Ale asi lepší než vodka s limonádou (ani ne 2 dcl) za 2₤. Tak jsme usoudily, že příště si nakoupíme v obchodě, kde to není o moc dražší než  v ČR, abychom pak nemusely moc utrácet v baru. Karaoke party se myslím docela vyvedla a místa na zpívání byla beznadějně obsazená. Někomu se ze začátku docela dařilo, ale s postupem času (a s přibývajícím alkoholem) byly výkony čím dál „kvalitnější“ :D
Tak takhle jsem zakončila páteční večer a už se těším, co mě čeká dneska :)

Btw. mají tu pěkné odpadkové koše 


No comments:

Post a Comment